بعلت پر شدن کنتر مخزن  و پد جوهر مازاد 2 چراغ رو دستگاه بصورت الا کلنگی روشن و خاموش میشود و  دستگاه با کامپیوتر پرینت نمیدهد.

قبل از آغاز بکار باید حتما پرینتر نصب شده باشد .  فایل  را دانلود و طبق مراحل آموزش اقدام به انجام ریست و پروگرام کنید .

این فایل به صورت مادام العمر و بدون محدودیت در دفعات نصب و اجرا میباشد و نیاز به هیچگونه خرید کد وفعال سازی نمیباشد .  نرم افزار هایی مانند WICو نرم افزار هایی که فقط بر روی یک سیستم اجرا میشود هم هستند که با خرید یک شماره سریال به قیمت 40 الی 50هزار تومان  فعال میشود و فقط یک بار قادر به ریست  هستندیا فقط بر روی یک سیستم اجرا میشود و نیاز به خرید کد سخت افزاری جدید برای سیستم جدید  هستند .ولی این نرم افزار اورجینال اپسون  تنها با خرید یک بار و پرداخت مبلغ ناچیز قادر خواهید بود تا همیشه از آن استفاده و به صورت نامحدود اجرا و بدون داشتن کد سخت افزار دستگاه خود را ریست کنید.

برای حمایت و جبران هزینه ها بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود نرم افزار و راهنمای فارسی استفاده از نرم افزار به صورت مستقیم به نمایش در می آید.

قیمت واقعی:۵۵۰.۰۰۰ ریال

قیمت ویژه : ۴۰۰.۰۰۰ ریال

پرداخت آنلاین ودانلود

در صورت داشتن هر گونه سوال و مشکل قبل از خرید ویا در اجرای نرم افزار و کارکردن با آن داشتید با شماره تماس زیر یا با  پشتیبانی آنلاین در همین صفحه ارتباط داشته باشید.کارشناسان ما همه روزه بجز ایام تعطیل پاسخگوی شما دوستان عزیزمیباشند.

شماره تماس پشتیبانی : 09140715220

ارتباط با شبکه اجتماعی سروش : sayansystem_backup@